Bruuum bruuuum

Idag har jag varit ute och kört bil väldigt länge. Pappa och jag åkte och lämnade min syrra hos en kompis och allt som allt tog det ungefär tre timmar. Jag fick köra på vägen tillbaka och jag måste säga att jag börjar få kläm på det. Jag måste ta åt mig mer än vad jag har gjort förut och lita på att jag faktiskt kan för det gör jag. Jag fick även backa ut från parkeringen medan pappa stod utanför bilen och det var väldigt kul. Det kändes väldigt vuxet på något sätt att köra utan någon vuxen i bilen även fast det vara var någon meter :P

Jag har också läst ut en bok så imorgon blir det till att börja på en ny som jag tror är sjukt bra! Just nu sitter jag med datorn och internet. Jag lämnade nyss in en idrottsuppsats på fyra sidor. Man känner att det börjar närma sig skolavslutning eftersom att man har börjat mata av en massa uppgifter i olika ämnen och det är väldigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0