Övningskört :D

Idag var jag ute och övningskörde en stund med pappa. Den här gången körde jag faktiskt på en väg i stället för en parkering. I början var det skitläskigt eftersom att det var en väldigt smal väg och jag inte är van vid att köra vid andra bilar. Tillslut körde jag i alla fall 40 på en 40väg och mötte bilar på den smala vägen. Jag körde till och med förbi en häst :P Så fort det kommer andra bilar i närheten så får jag panik för våran bil är så stor så jag har inte riktigt koll på den. Men idag gick det väldigt bra och det slutade med att jag körde ända till Vallentuna :D

Eftersom att vi inte har någon dusch här hemma för tillfället så får man lov att improvisera lite. Jag tvättade nyss håret i handfatet i köket. Det var en skum upplevelse :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0