Hungerspelen


Har ni sätt blogg.se's snygga startsida?? Nästa helg är det premiär för hungerspelen och jag vet att många har väldigt stora förväntningar på den här filmen. Jag har läst böckerna och jag tycker att den första är bäst. Däremot tror jag inte att filmen kommer leva upp till mina förväntningar. Det är för mycket som inte stämmer överens med boken för att det ska funka för min del. Men vi får se vad jag tycker efter att jag har sätt den.

Jag bröt mitt nyttighetslöfte idag. Det är inte varje dag man får äppelpaj till lunch i skolan så det gick helt enkelt inte att låta bli. Speciellt inte när mina vänner satt och smaskade bredvid mig. Det var i alla fall en väldigt god paj så det var nästan värt det. På tal om mat så käkade jag kinamat till middag idag och det var så otroligt gott! Blev sugen på mjölk nu medan jag skrev detta så jag ska knalla ner och ta ett glas innan det är dags för mig att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0