Fullspäckad helg


Foto: Jag
I fredags åkte jag med Stefani hem och stannade där hela kvällen tills pappa kom och hämtade mig. Tanken var att jag skulle läsa ut min engelskabok den här helgen men det har jag inte haft tid med. I lördags gick jag upp tidigt för att åka till Amanda och hjälpa till och fota Stefani. Det var svinkallt ute och otroligt lerigt men det var värt det. Bilderna blev otroligt snygga! KLICKA HÄR FÖR ATT SE NÅGRA AV BILDERNA! På kvällen köpte vi med kinamat och drog hem till Stefani för att kolla på melodifestivalen. Jag hade velat att Danny vann men Loreen var också bra. Kvällen slutade med att jag och Stefanis syrra satt och tittade på en krokodilfilm medan Stefani sov :P

På söndagen gick jag upp tidigt för att åka och kolla på min syrras innebandymatch. Jag har nämligen en fotoläxa tills imorgon och den går ut på att man ska dokumentera något. När jag hom hem därifrån så satt jag och redigerade hela kvällen tills jag åkte med pappa på jourjobb. Jag har alltså inte hunnit göra något vettigt över huvud taget den här helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0