2day!


Fotad med IPhone 3gs och redigerad i appen Pictureshow

Dagen slutade med att jag hamnade i världens längsta kö. När jag kom hem från skolan så skulle mamma och pappa till rusta så jag hängde med. Det visade sig att det var kö in i butiken och kö till kassorna för att de hade rea. Det var sjukt mycket folk och det tog väldigt lång tid. Det var väll kanske inte direkt så jag hade tänkt spendera min lediga kväll :P Just nu håller jag på att föra över säkerhetskopieringen från min gamla iphone till min nya och det går inte speciellt snabbt kan jag lova. När jag har gjort det så måste jag rensa bland alla appar och lägga in massor med nummer.

Igår var en ganska rolig dag. Maria tappade sin dator så att den gjorde värsta volten fast det var kanske inte så kul men just då var det kul. Sen när vi var på väg från skolan så snubblade hon nästan i trappan och när vi kom utanför dörrarna sprang det runt en lös hund bland alla bussar och människor. Deras reaktioner var väldigt roliga att se så vi stannade en stund, nyfikna som vi är :P På kvällen tog jag med Mickan till gymmet och gymmade lite. Det var lite annorlunda mot vad jag brukar göra eftersom att hon gick runt och skrattade hela tiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0