Seg dag

Hur står det till med er idag? Själv sov jag till ett på dagen innan jag tog mig upp ut sängen. Jag är så sjukt trött efter veckan som har varit. Ska berätta lite mer om den i veckan. Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en tur till gymmet men jag orkade inte så mycket. Nu känner jag att energin börjar komma tillbaka. Käkade hamburgare från pizzerian i mitt område och nyss slukade jag lite Ben and Jerry's som mamma hade köpt hem. Tog även tag och städade lite i mitt rum. Det enda jag inte hunnit med idag är att redigera lite bilder som jag tog på min syster för en vecka sedan. Det ska jag därför göra när jag får tid. Men nu blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0