Nya blogg.se

Nu har även jag fått nya blogg.se och jag måste säga att det är lite krångligt att hitta allt. Däremot tror jag att uppdateringen är till det bättre och inte sämre. Vi får se vad jag tycker när jag har använt mig av det ett tag :)
 
Gårdagen spenderades med Stefani på en äng i solen. Jag tror inte att jag fick någon färg tyvärr men det gör inte så mycket. På kvällen bestämde vi oss för att vi skulle köpa mat från pizzerian som i mitt område men när vi gick dit så var det inte öppet. Då gick vi vidare till Infra och siktade in oss på kinaresturangen men den var inte heller öppen. McDonalds blev till slut vår räddare i nöden eftersom att de var de enda som hade öppet på midsommarafton. Det blev en ganska lång promenad för att få mat :P Senare under kvällen kollade vi på film men de va inte speciellt bra och Stefani somnade under den andra filmen så då bytte jag.
 
Nu börjar det bli dags för att göra mat till lilla mig. Det känns som att det är söndag eftersom att jag var ledig i fredags men så är det ju inte. Det gör dock inte så mycket. Det är skönt att vara hemma ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0