Impuls

Jag vet att jag är urusel på att blogga nu för tiden men jag försöker bättra mig! Igår satt jag hela kvällen och satte ihop sista inlämningen i årskurs 2! Hur awesome är inte det? Det känns svinbra :) Idag var jag i centrum med Stefani och jagade lite smått och gott. Jag fick med mig en klänning hem som är hur fin som helst och kommer bli toppen i sommar. Jag som aldrig impulsshoppar lyckades göra det idag! Ibland kan man helt enkelt inte låta bli, speciellt eftersom att jag är ganska rik för tillfället.

Annars har veckan gått ganska segt. Vi var ju lediga i onsdags eftersom att det var Sveriges nationaldag och det gjorde att det var extra segt att komma tillbaka till skolan efter det. Igår var jag ute och körde bil. Det var typ två veckor sedan sist eftersom att det har varit så dåligt väder. Det gick i alla fall bra, trodde att jag skulle ha tappat allt men det hade jag inte :)


Kommentarer
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Jag har en likadan klänning fast i vinröd :) <3

2012-06-10 @ 13:20:07
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Postat av: Michaela (fotoblogg)

Haha precis :) ME 2! <3

2012-06-10 @ 16:34:02
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0