Hungrig

Att det kan vara så jobbigt att jobba hade jag inte trott! Inte för att jag gör speciellt mycket på jobbet, men i alla fall :P

Idag fick jag sluta tidigare så jag bestämde mig för att promenera en timme. Eftersom att jag är förkyld så orkar jag inte gymma för det tar mycket mer på krafterna. Just nu sitter jag och lyssnar på musik i soffan. Funderar på om jag ska sova i soffan i natt. Det skulle vara ganska nice! Jag funderar också över vad jag ska käka ikväll. Antingen blir det pasta, fisk eller tjockpannkaka! Tror att det lutar åt tjockpannkakan faktiskt för då kan jag även käka det till lunch imorgon.


Kommentarer
Postat av: Amandah

Godmorgon! :D Några roliga planer för dagen?



/ Amandah

2012-06-20 @ 08:37:28
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0