Göteborg med tåg

Tagen med Iphone 3gs och redigerad i Instagram (@tettzor)
 
Nu drar jag till Göteborg! Det är synd att blogg.se appen inte funkar för det betyder att bloggen kommer stå tom ett tag. Hade varit kul att visa lite bilder där ifrån men ni får se de senare i stället. Men i alla fall. Idag fick jag sommarlov! Jag har ju jobbat i två veckor och nu har jag semester tills Augusti. Då ska jag jobba några dagar till. Exakt hur många är inte bestämt än men lite är bättre än ingenting. Jag hoppas därför på bra väder så att man kan få njuta lite av solen. Ha det gött så länge så hörs vi igen när jag kommer hem om inte blogg.se appen kommer igång igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0