I'm with the band!

Foto: Jag
 
Här är en bild på trycket på en av mina tröjor som jag köpte i Göteborg. Det står "I'm with the band" på den och så är det en elgitarr på bilden. Tyckte att det var lite kul eftersom att jag är musikintresserad. Den ska jag ha på mig om jag ska spela i eller titta på ett band som spelar.
 
Idag har jag varit ute en sväng och träffat Amanda. Vi tog en fika på Waynes och gick runt lite. Jag tyckte att det var dags för ett nytt skal till min Iphone så jag fick med mig ett silvrigt med bubblor på hem. Det är kul med lite variation. Jag har också städat undan lite kläder i mitt rum och nu håller jag på och lyssnar igenom lite musik i hopp om att hitta några nya låtar som jag gillar. Hittills har det inte gått så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0