Allsång på Skansen!

Foto: Jag
 
Jag och Maria åkte in till Skansen igår och var med på Allsången. Vi såg bland annat Norlie och KKV på bilden ovan som jag tog när de var på invigningen av Messingen förra hösten. Vi såg jättebra även fast det var lite synd att vi stog så pass långt bak att inga kändisar gick dit. Trots ont i fötterna och ryggen så var det värt det. Någon stans i de röda ringarna stod jag och Maria igår. Jag ser inte ens mig själv men jag vet att jag stog där, någonstans...Jag kollade på avsnittet på internett idag som ni kanske förstår av print screen-bilderna och alla var mycket bättre i verkligheten än vad de var på tv:n. Loreen var sjukt bra! De hade satt reverb på hennes mick som inte hördes på tv:n. Hon verkar var en väldigt glad och rolig tjej för hon larvade sig ganska mycket under genrepet. Måns var också sjukt bra! Jag gillar skäggskämtet de drog! Det blev en lång och bra dag med mycket skratt. Att prommenera i Stockholm på kvällen var inte så dumt det heller!
 
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0