Nails


Tagen med Iphone och redigerad i appen Instagram

Saknar mina fina långa naglar! Var tvungen att klippa ner dem i lördags eftersom att jag skulle sjunga i Centrum. Det är omöjligt att spela gitarr med långa naglar kan jag lova. Nu känns det som att något saknas på mina händer men de växer snart ut igen. Denna gång blir de förhoppningsvis lite jämnare ;)

Som mitt schema ser ut just nu så har jag ganska många och långa sovmorgnar vilket är superskönt! Dagen blev därför inte så lång. Jag har lyckats få lite träningsverk i magen från igår och idag ska vi till gymmet igen. Denna gång ska vi köra ett corepass. Jag kommer troligtvis inte komma upp ur sängen imorgon! Älskar att ha så mycket träningsverk att man inte kan röra sig för då får man faktiskt klaga på att man har ont vilket jag är expert på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0