Kinabuffé


Josse
Foto: Jag

Min klocka ringde kl.11 i morse och precis efter att jag stängt av den fick jag ett sms av Stefani. Egentligen hade jag tänkt skita i smset men som tur var så gjorde jag inte det :P När jag klätt på mig GICK jag till stationen för att käka frukost/lunch på kinaresturangen med Stefani och hennes lillasyster Julia. Det tog 50 minuter att gå till stationen och det hade jag inte räknat med så jag kom lite sent. Vi käkade otroligt god buffé med både det ena och det andra. Jag tror att vi hämtade mat 4 gånger och det var inga små portioner! Vi skrattade otroligt mycket åt både det ena och det andra. Det roligaste var nog när jag påpekade att min mage var så stor så att det såg ut som att jag var gravid och Julia konstaterade att jag inte kunde vara det för att jag inte har någon pojkvän. Det var ju i och för sig sant men det var skitkul. Hade det kommit från någon annan hade det inte varit lika kul men Julia är 9 år yngre än oss :P Jag älskar barn som säger knäppa saker!

Efter att vi hade käkat gick vi hem till Stefani och halvsov samtidigt som vi skrattade åt både det ena och det andra. Anledningen till att vi gick så mycket är att ingen av oss hade något att åka buss på eftersom att det är nytt år och allt. Det blev en lyckad dag och det var med andra ord tur att jag inte sket i smset :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: Hehe menas väll mest att jag ska komma igång med musik o jobb o träning o allt sånt där :)

2012-01-03 @ 10:52:33
URL: http://rozzie.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

lät som en bra start på dagen :)

2012-01-03 @ 14:19:21
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0