Ajföönbild


Tagen med Iphone 3gs

Idag hade jag årets första gitarrlektion. Eftersom att jag har fått nytt schema den här terminen så slutar jag tidigare idag och då bytte vi tid för att det skulle passa bättre. Skoldagen var inte så speciell. Hade bara tre lektioner och vi fick taco buffe till lunch. Efter skolan stannade jag en stund och snackade med Anna eftersom att jag inte hade något bättre för mig.

Ja det här inlägget blev skittråkigt men jag vet inte vad jag ska skriva om! När jag inte bloggar får jag jätte många besökare och kommentarer till skillnad från när jag väl bloggar. Om jag ska orka hålla igång bloggen måste jag få respons!

Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0