Textur


Foto: Jag

Idag slutade jag lite tidigare än vanligt så när jag kom hem bestämde jag mig för att redigera lite bilder. Min kusin Mickan skrev ett inlägg häromdagen om hur man lägger på texturer på en bild så jag tänkte att jag skulle prova det. Här ovan har ni ett av resultaten. Kanske inte världens roligaste men det är i alla fall något ;)

Jag ska allderles strax börja plugga lite innan jag ska iväg och träna. Imorgon är det onsdag igen vilket betyder att jag går i skolan väldigt länge. Det betyder också att jag har massa plugg som måste göras de kommande dagarna.

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: ABSOLUTEELIN

grymma bilder du tar, så fina!!

hur äre med dig då tjejen?

2012-03-03 @ 21:03:55
URL: http://absoluteelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0