Ja eller nej?


Foto: Jag

Gjorde nyss klart min fotoläxa som jag har till den här veckan. Det var en teknikuppgift och den här bilden är en av de som fick vara med. Idag är det söndag och jag ska iväg och träna om en stund. Igår satt jag hemma och läste hela dagen och sen på kvällen var det melodifestivalen som gällde här hemma. I fredags hängde jag med Stefani hem en stund och sedan blev det Donken till middag. En vanlig fredag hos familjen Hansson med andra ord.

På musikfronten händer det inte så mycket för tillfället. Jag funderar på att söka till X-Factor men jag vet inte riktigt. Vi får se hur det går på den fronten. De här två veckorna innan sportlovet väntar mycket plugg så vi får se hur det blir med bloggen. Ska försöka hålla igång den här veckan också sen blir det nog ett litet uppehåll.

Ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0