Hold on tight, spidermonkey!


Foto: Jag

Igår hängde jag med Amanda hem efter skolan och hjälpte henne med lite jobb. Spenderade hela kvällen där och åt god mat och kollade på film. Idag ville jag ha tacos till middag så jag och pappa gick till ica och handlade en massa gott. Så nu är jag med andra ord proppmätt. Jag har också tittat på Breaking Dawn idag och den är ju så bra! Jag har av någon anledning fastnat lite i twilight igen. Hade det inte varit så att jag hade flera böcker som jag måste läsa ut via skolan så hade jag lungt börjat om twilightböckerna igen. Jag har redan kollat så mycket på filmerna den här veckan så det får nog bli till att läsa ut "skol" böckerna och sedan ge sig på dessa igen :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0