ATM


Gissa vad jag gör?? Jag försöker i alla fall göra det. Det råkar vara så att mitt rum är riktigt stökigt för tillfället och om jag inte plockar undan alla kläder finns det risk för att jag åker på tvättstugan i helgen och det vill jag inte ;) Just nu gör jag vad som helst som dyker upp förutom att städa för det är skittråkigt. Jag var däremot väldigt duktig för ett tag sedan. Ringde ett samtal så nu ska min kära elgitarr in på lagning så att jag faktiskt kan spela på den. Det blir inte fören nästa vecka men so what? Har jag väntat ett år kan jag vänta en vecka till ;)

Vad tycker ni, ska jag börja göra sånna här korta "at the moment" uppdateringar för att hålla bloggen vid liv??

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa :)

2012-02-02 @ 13:27:54
URL: http://akl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0