You got me - Colbie Calliat

Jag hade väll egentligen inte tänkt visa den här för er men eftersom att den redan ligger på nätet så kan ni ju lika gärna få se. Detta var när jag sjöng på 3:ornas student i år. Jag sjöng samma låt på min skolavslutning dagen innan. Nästa år ska jag se till att göra något speciellt till min egen student. Vet inte riktigt vad men jag har ett helt år på mig att klura på det som tur är!
 
Hoppas ni har haft en lika bra sommar som jag har! På måndag börjar skolan igen och jag känner mig redo att gå tillbaka till de vanliga rutinerna. Min sommar har varit toppen men än är den inte riktigt slut. Jag ska försöka göra det bästa av de sista dagarna som är kvar. Och jag kommer att lyckas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0