Slut på sommarlov!

Tagna med IPhone och redigerade i Instagram @tettzor
 
Nu när sommaren är slut eller i alla fall sommarlovet tänkte jag att jag skulle berätta lite om min sommar. Jag tänkte börja lite smått med dessa IPhonebilder. De här urvalet summerar upp sommaren ganska bra. Jag har jobbat en hel del, både kört och åkt massa bil. Var en sväng till Allsång på Skansen och lyssnade på Loreen men det har också blivit väldigt mycket musik sjunget och lyssnat på. Sen har jag jobbat lite till och träffat mina fina vänner. Jag har sprungit ett 5-kilometers lopp och tränat ganska bra, i alla fall i början av sommaren. Sen har jag också varit en vecka i Göteborg och gjort en massa roliga saker. Jag har också spänderat rätt mycket tid i hagaparken för att assistera och jobba på mitt hemliga projekt. En sak som har varit jämn under hela sommaren är hur mycket onyttigt jag har ätit. Fick bli en bild på McDonalds som vi jagade på midsommar.
 
Hoppas att ni har haft ett lika bra lov som jag har haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0