Hej då sommarlovet!

Foto: Jag
 
Bjuder på en bild från förra året som jag fotade i samband med en fotoläxa jag hade då. Jag satt och kollade igenom lite bilder på datorn härom dagen och bestämde mig för att redigera några på Josse. Den här bilden tycker jag är riktigt häftig!
 
Igår var sista dagen på sommarlovet och om jag ska vara ärlig så gick jag runt och längtade tills dagen skulle ta slut. Samma sak känner jag inte riktigt idag. Det har blivit några ändringar bland lärare och så vilket jag inte gillar. Vi har inte fått något schema än så det går inte att säga så mycket om det kommande året än. Däremot känns det bra att börja 3:an. Jag är säker på att den åsikten kommer ändras ordentligt med tiden eftersom att jag inte gillar att bryta rutiner och så vidare.

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

fin bild!

2012-08-20 @ 23:50:11
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Amanda

verkligen grymt fin bild! :)

2012-08-21 @ 15:48:50
URL: http://happinessfoton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0