Cold


Foto: Jag
Modell: Josefin

Just nu sitter jag i mitt rum med en mössa på huvudet och fryser. Egentligen borde jag packa upp och städa lite men jag tror att det får vänta tills imorron. När man är på landet så finns det inte så mycket att göra och det gör att tiden går otroligt långsamt. Därför har jag lite svårt att fatta att jag faktiskt är ledig imorron och inte ska till skolan :P När jag var på landet så redigerade jag lite bilder som jag tog på min syrra i slutet på februari. Det var ett tag sedan och som ni kan se så var det snö ute då. Snart ska jag kika lite på den nya serien Azkaban som börjar idag :)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fina bilder Tettzor! :)

2012-04-15 @ 00:54:08
URL: http://amandakuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0