Tv linslus!



Jag vet att flera av er har sätt mig på tv nu i höst så jag har försökt printscrena en bild från varje program.
Här är därför från när jag sökte till Idol och True Talent tidigare i år. Jag har inte berättat så mycket om hur det vara att döka osv så jag kanske ska ta och göra det. Så mycket jag kommer ihåg vill säga :P Tv4 har gjort om så att man bara kan se de senaste pogramen i 5 dagar eller nått så jag kunde inte då någon mer bild därifrån men men. De som känner mig riktigt bra vet att jag är lite av en linslus när det gäller rörliga bilder. Jag gillar att smyga omkring i bakrunden :P När de kom till vår skola och filmade för ABC nyheterna så smyger jag också omfring i bakrunden. Jag är helt enkelt väldigt nyfiken!

Tack till de som har sakt att de gillar min cover :D Det betyder otroligt mycket eftersom att jag vill att ni ska gilla den! :D

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0