Tråkigt inlägg

Har varit i skolan hela dagen och flummat med mina tjejor. Foto lektionen var nog roligast haha. Ska snart dra iväg till centrum och sen vidare till Messingen för jag har sånglektion idag. Funderar på att köpa en onepiece för att reta min syrra :P Men BARA om de är sköna för det måste vara värt att slänga ut pengar på och det är jag inte säker på att det är. Vi får se helt enkelt ;) Ikväll blir det en massa plugg och sedan TT som vanligt :) Aldrig att jag missar det!

Jag hade tänkt göra ett inlägg med en massa print screan bilder från när man kan se mig på TT och Idol men självklart så har tv 4 gjort något så att man inte längre kan titta på de gamla avsnitten :( Så det får bli ett inlägg med bara TT bilder :)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0