Tjejkväll

Igår kändes det som om en tyngd hade lyfts från mina axlarefter att jag gjort svenska provet. Det var egentligen ganska lätt, kunde alla frågor :D Efter det stressade jag hem för att baka, laga mat och städa. På kvällen hade jag tjejmiddag och till det hade jag gjort annanaspaj med vanlijglass samt kycklingspett och klyftpotatis. Allt var skitgott och jag måste säga att jag är grym på att laga mat och baka :P Vi tittade på film, sjöng lite sing star, snackade och hade det roligt. Jag hade jättekul och jag hoppas att de andra också hade det :) Slocknade direkt när alla hade gått och sov väääldigt länge.

Nackdelen med september är att det blir fest hela helgerna så man käkar tills man spyr :P Idag har vi firat min minsta kusin och nu ska jag iväg till Anna :) Hade inga fixade bilder så det blir ett tråkigt inlägg :P

Hare gött!!


Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vem tycker du bar snyggast outfit på New York Fashion Week? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0