Inte mycket sömn den här helgen


I fredags var jag på tjejmiddag hos Stefani hela natten. Åkte dit till kvart över 7 och kom hem halv 2. Vi åt supergod mat, efterrätt och massa annat samtidigt som vi dansade runt som galningar. Det blev även en massa snack om både deet en a och det andra. Vi kröp ihop i soffan i en klump och bara snackade hur länge som hellst. Efter att Inez gått hem satte vi på en "skräckis" som inte var speciellt läskig, mer äcklig. Det roligaste var nog när Stefani somnade till och vaknade av slutet på filmen. Hon satte sig upp och började skälla ut oss på serbiska medan vi satt där som frågestecken och inte fattade ett skit. Hahaha, det var iallafall en superrolig kväll och det blev inte så mycket sömn den natten :P

Idag sov jag länge och sedan var det bara att gå upp och duscha för att åka iväg med familjen och köpa skor. Köpte ett par inomhusskor som jag kan ha istället för mina andra som jag ska använda ute. Hade egentligen tänkt gå på bio ikväll men det va ingen som ville gå med mig. Istället blir det att kolla på Idol och hoppas på att jag är med :D

Från och med 1:a september har jag och Stefani bestämt att vi ska sluta med sötsaker med undantag när det är fest någon stans. Hittils har det gått sådär kan jag erkänna :P Glömde halvt bort det men det blev iallafall inget godis den här veckan och det är bra ;)

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0