Huset vid vägens kant


Foto: Jag

Jag känner att det är lite bloggtorka här för tillfället. Jag har ingen större lust att göra någonting alls längre men så funkar ju tyvärr inte saker och ting :P Idag slutade jag ganska sent och jag har ingen aning om vart alla är just nu :S Det brukar alltid vara någon hemma när jag kommer men det är det inte idag.

Skolan på tisdagar är väldigt lång för vi har lunch jättesent... Var väldigt hungrig när jag kom hem så jag åt upp den sista tårtbiten :) Idag har jag inga läxor för en gångs skull så ikväll blir det tv. Skulle egentligen träna idag men Stefani är förkyld så det får bli en annan gång. Fick veta att vi kommer starta en kör i skolan tillsammans med musikskolan och då blev jag glad :D

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: josefine

Fin blogg :)

2011-09-13 @ 16:56:13
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: beccis

vad tycker du om min outfit idag?

2011-09-13 @ 17:09:00
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0