Firar morgondagen med en ny cover!


Nu kanske ni undrar varför den här bilden dyker upp hela tiden eller så tänker ni "åh nej, inte den igen". Det finns faktiskt ett väldigt enkelt svar till varför den här bilden kommer upp rätt så ofta och det är för att det är min "coverbild". Vad är då en coverbild?? Jo det är en bild som betyder att det är en cover på väg när som hellst :D

Imorgon är det ju min födelsedag och det ska firas med en ny cover här på bloggen och givetvis på min nystartade fb-sida :D Fick en gissning på "Count on me" men det var fel, nästa gång kanske Stefani ;) Någon annan som vill ge sig på en gissning??

Glöm inte att:
Gilla mig på facebook genom att klicka här! :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Indistructible (stavning?) :)

2011-09-09 @ 14:46:21
URL: http://amandakuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0