Ett snabbt inlägg

Woho! Igår hände det något med statestiken kan man säga :) Tycker att det är väldigt roligt med nya läsare och jag har ingen aning om vart de kommer ifrån heller vilket gör det lite spännande att se om ni stannar kvar :)

Just nu sitter jag i skolan och har datorkunskap. Vi jobbar med egna arbeten och min grupp är klara så vi får sluta tidigare :) Idag är de vanlig skoldag som gäller för min del, den ända skillnaden är att jag inte har någon solosång direkt efter utan den är flyttad.

Igår kväll åkte jag till Stefani som hade sån träningsvärk att hon inte kunde gå :P Vi snackade lite musik och sedan kollade på på True Talent. Mitt i programmet blev det ett avbrott och det berodde på att en blixt hade sllagit ner vid Kaknästornet i stockholm. Om jag inte minns helt fel så är det därifrån de sänder en massa tv program men jag är inte säker. Som tur var gick killen som sjöng under avbrottet vidare iallafall även fast det knappt var någon som såg honom :P Stefanis favorit åkte ut och det tyckte jag va bra :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Stefani

NOO NOT STIIIIIG!!! <33333

2011-09-12 @ 11:30:25
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej fin blogg.. vad händer hos dig?

2011-09-13 @ 10:25:24
URL: http://www.nattstad.se/emmahjorth

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0