En sångpedagogs komplimanger


En väldigt glad Therese kom hem från sin sånglektion idag. Jag fick nämligen höra några väldigt fina ord från min sångpedagog vilket jag tycket är jätteroligt! Hon var väldigt glad för hon tyckte att hon hade hittat en perfekt låt för min röst, däremot fick jag inte veta vilken det var utan det blir nästa gång. Jag fick höra att jag har en väldigt fin röst som är underbar att lyssna på. Jag blir så glad när jag får höra sånna här saker från människor som faktiskt kan musik och har jobbat med det väldigt länge :D Jag är däremot inte helt frisk i halsen så jag vågade mig inte på de högsta tonerna den här gången. Förhoppningsvis så är det bättre tills nästa vecka och då ska vi köra på ordentligt. Jag älskar verkligen att sjunga och det blir bara roligare när man får possitiva kommentarer :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0