En bild säger mer än 1000 ord!


En bild säger mer än tusen ord så jag säger: Läs!

Tog en runda innan maten och jag måste säga att det var skönt att komma ut och springa. Det blev väll runt 2km eller nått sådant och målet denna gång var att springa hela tiden. Jag satte därför ett mål för hur långt jag skulle springa och ökade sedan sträckan uteftersom jag märkte att jag orkade mer. Jag var däremot helt slut efteråt eftersom att jag inte har så bra flås längre. Målet med den konditionsträningen jag kommer göra framöver är just att få bättre flås så att jag orkar sjunga och vara aktiv på scenen :)

Hoppas att det var ok att lägga ut det här, Stefani!? Älskar verkligen Julia ibland :P
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani

Hahahaha, det är okej :D

2011-09-19 @ 09:39:08
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0