Crazy!


Av någon anledning så försvinner min blogglust på vardagarna. Troligtvis har det att gör med att man inte är lika fri då som man är på helgerna. En massa tid försvinner till läxor och annat viktigt.

Idag har jag iallafall haft fullt upp hela dagen. Det var skola som vanligt under dagen och sedan drog jag direkt på sånglektion. Eftersom att jag är förkyld så gick det inte så jättebra däremot känner jag att jag håller på att bli mycket bättre :) Efter det gick jag med Stefani hem innan vi gick på en lite fotopromenad med hennes hund. Hon tvingade upp mig på en tunnel och jag var livrädd för att ramla ner hela tiden! Jag tror att bilden jag tog på Stefani (den i det här inlägget) när jag satt där uppe var den som blev bäst :P Hon passade också på att bomba min Instagram med massor med bilder.

Jag åkte direkt från Stefani till kören och det gick inte heller speciellt bra idag. Alla var super flummiga, speciellt Anna ;P Men så är det ibland och så måste det också vara. Det var iallafall roligt och det är huvudsaken. När jag skulle hem därifrån var det jättemörkt ute och när jag kom hem så ville inte min mat bli varm så det slutade med att jag satt och tittade på TT samtidigt som jag åt. Lång mening, jag vet, men det gör inget för det här är en blogg inte en uppsats :P

Jag har eventuelt lite mer musik på schemat i Oktober men det är inget som är säkert än. En sak som är säker är att jag ska jobba lite, vilket var länge sedan :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0