27/8 invigning av Messingen del 3




Norlie & KKV, DJ Miss Lopez, Lazee, Petter
Foto: Jag

På kvällen var det dags för Väsbys största gratiskonsert. Jag åkte dit med kameran i högsta hugg så jag har en hel del bilder! Som ni ser är det väldigt olika kvallitet på bilderna och det beror på att det blev mörkt på kvällen :P Jag lyckades få mig en kram av Kim och även ett kort på oss, däremot är den suddig men Maria tog bara en så det fick bli så helt enkelt. Jag hade inte hört så mycket av dessa artister tidigare men jag tyckte att alla var skitbra! Jag hade en fördom om att Petter skulle vara skitdålig men det var han ju verkligen inte. Han var grym live! Det blev en lång och rolig kväll även fast det var svinkallt och jag hade shorts :P Detta var sista delen men det kommer självklart upp fler bilder så småning om ;) Den sista bilden är för övrigt en av mina favoriter! :D

Btw så blåser det storm här utanför mitt fönster :O
Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani

Den sista bilden var värsta proffsbilden! ;) Avis!

2011-09-13 @ 19:35:54
URL: http://stefanisfoto.blogg.se/
Postat av: Rosanna

sv: Haha joo jag råkade ju göra det XD kul va de ;D

2011-09-13 @ 23:41:57
URL: http://rozzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0