Spelning!

När: Torsdag 27 oktober
Tid: 19.00
Var: Messingen, plan 1
Vad: Sista morgonen - Nicklas Strömstedt
Övrigt: Vet inte exakt när jag ska sjunga men allt börjar den angivna tiden.

Jag har alltså blivit tillfrågad att sjunga på torsdag då musikskolan har ett litet musikcafe, eller vad man ska kalla det, på entreplan. Jag blir kompad av en pianolärare från musikskolan och jag kommer bara sjunga en låt. Det kommer även att vara lite annan musik om jag inte minns fel.

Skulle vara kul om någon ville komma och titta :D

Kommentarer
Postat av: johanna

Anmäl dig gärna till veckans blogg och vinn en stor länk bland alla mina läsare! :D

Lycka till! ^^



Fin blogg btw!

2011-10-26 @ 11:00:48
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0