Paranormal activity 3


Igår såg ju jag och stefani Paranormal activity 3 på bio. Det var premiären av filmen och vi hade skitkul! Vi började med att käka kinamat här i Väsby och snackade en massa. Sen tog vi tåget till Kista och såg filmen. Jag tycker inte att den var så jättebra, hade förväntat mig mer av storyn. Däremot var den sjukt läskig! Vi satt praktiskt taget i knät på varandra och skrek! Älskar att se skräckisar på bio för det är en helt annan stämning än när man ser hemma.

Jag skulle bedömma filmen så här:
+ Sjukt läskig
- Berättelsen var inte så bra, slutet sög och allt som är med i trailern händer inte

Eftersom att den var så läskig som den faktiskt var så gör det inte så mycket att den var ganska dålig annars. Jag hade super roligt hela kvällen och det var välbehövt!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0