Jelly Beans


Bilden är inte speciellt snygg på mig men skit samma. Mariette, som jag träffade förra lördagen, la upp detta på sin twitter i lösdags. Jag tycker att det är väldigt kul att hon va med och att hon faktiskt skriver det så att vi får veta. Det där lät helskumt men ni förstår vad jag menar. Jag har inte lyssnat på singeln som vi spelade in än men jag borde göra det. Det var i alla fall en skitkul dag som jag inte kommer glömma på länge! Jag skulle jättegärna göra om det med dessa tjejer, Ida och Mariette. Det hade varit grymt kul att träffas igen och göra något mer :) Det tror jag faktiskt att alla vi tjejer tyckte så man kanske ska försöka fixa det även fast det kan blir svårt :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: tusen tack för din röst, jag är evigt tacksam för att du la tiden att hjälpa mig. Länkning kommer upp på min blogg idag.



Vad har du för dig denna måndag ?

2011-10-17 @ 11:09:35
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0