Home

Nu är jag hemma efter en sjukt skön kväll och natt med mina tjejjor. Vi har ätit så otroligt mycket onyttigt och gott så jag är inte hungrig på nått längre... Maria hade fixat supergod tacos och kladdkaka till kvällen. Jag älskar verkligen att bara ligga och snacka, det är sjukt kul! Vi kollade på 2 filmer och jag har kommit fram till att thriller är värre än skräck! Det är sjukt äckligt när filmer är så spännande som en del är. Jag vet inte vart jag ska ta vägen :P

Resten av dagen ska jag bara slappa och lyssna på musik. Känns toppen att inte ha nått som man måste göra. Kom på att Amanda väckte mig genom att gör "hästbett" i min nacke, om ni fattar vad jag menar. Det är det värsta som finns så hon ska på igen ;)

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0