Helg!


Josefin
Foto: Jag

Igår var vi på ettårskalas hos min syssling. Min iphone räddade oss eftersom att gpsen inte funkade. På kvällen tvingade mamma mig att hjälpa henne med tvättstugan så min lördagskväll var inte så rolig. Tittade på "No reservations" och den var rätt bra. Idag har vi haft gäster en stund men de gick nyss.

Nu är det bara en vecka kvar tills höstlovet och det kommer bli jätteskönt med lov! Behöver få sova lite mer än vad man får när det är skola och en massa plugg som gäller. Nu ska jag hoppa in i duschen!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: twoolssonsisters

SV: Tack för att du skickade länken!:D Så roligt!:D Var tvungen att tacka honom:D//Sofia"Effie"

2011-10-24 @ 11:54:05
URL: http://www.twoolssonsisters.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0