Are you ready??


Yoo peps! Lite mindre än 2 timmar kvar tills spelningen ikväll :D Jag är riktigt taggad!! Hoppas att få se några av er där :)

Skolan idag var som vanligt. Vi hade brandövning mitt på dagen och eftersom att de hade sagt en tid till oss så satt vi på helspänn och väntade på signalen. Ni förstår att vårat brandlarm i skolan är en engelsk kille som snackar :P Efter det fortsatte dagen som vanligt. På gitarrlektionen gick vi igenom studion lite smått så nu är det bara att börja spela in lite musik. Vi hade även första träffen med skolkören idag och det var ganska stor skillnad från förra året men det blir nog bra.

Btw så har jag träningsvärk i låren, rumpan, magen, ryggen och armarna. Det roligast är att när jag får träningsvärk i armarna så syns det att jag har tränat dem :P Älskar att ha träningsvärk få då får man gnälla haha! Det är min favoritsyssla om ni inte visste det :P

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0