Psykologi


Veckans fotoläxa
Foto: Jag

Sitter och pluggar socialspykologi samtidigt som jag tror att det är torsdag idag. Det har sina nackdelar att tro att det är en annan dag än det är. På helgerna är det bra men inte på vardagarna för då blir man bara irriterad på att det faktiskt inte är den dagen. Jag lyssnade igenom årets idolskiva och den var inte alls bra. Jag som älskar musik borde tycka att idol är super bra men i år tycker jag att det är jättetråkigt. Jag är inte impad alls...

Idag har jag inte gjort så mycket. Skola som vanligt på dagen och sen var jag tvungen att läsa lite. Hungerspelsböckerna är ganska beroendeframkallande så det är svårt att slita sig. När man väl har gjort det så går det bra att inte börja igen men annars är det svårt. Speciellt när det är så spännande och när man har en kompis som är galen i hungerspelen...

Nu ska jag fortsätta plugga psykologi så att jag klarar provet imorron!
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0