Lycka!


Titta vad jag hittade för bild Amanda!
BTW, hungerspelstrailern har kommit för er som inte vet det!

Ååh vad glad jag är just nu! Så glad att jag var tvungen att blogga om det :P Det är så otroligt mycket skolarbeten och läxor just nu så jag har inte riktigt haft tid att ta det lungt och ha roligt. Allt började redan igår. Efter skolan gick jag med Amanda hem till henne och pluggade lite smått. Jag har mycket lättare att plugga när det är folk omkring mig. På kvällen tog jag en sväng till Molly och ritade lite med henne. Jag blir alltid så glad av att träffa dem och den är något med deras hus som gör mig otroligt avslappnad. Det är nästan så att jag glömmer alla jobbiga skolsaker som måste göras, efter att jag har varit där :D I morse hade vi inte första och inte heller sista lektionen så det har varit en väldigt skön dag.

Nu kommer vi till det som gör mig extra glad och det är hur helgen kommer se ut. Det har varit lite hit och dit om det skulle bli av eller inte för jag visste att det var något som var i vägen men jag kunde inte komma på vad. På torsdag ska jag och Anna bli fotade för musikskolan och förhoppningsvis syns vi någonstans. Sen på fredag ska jag och Amanda på bio. Inte vilken bio som helst utan "Breaking Dawn del 1"! Fatta hur mycket jag har längtat efter den filmen!? Boken är den bästa bok jag har läst så jag ser fram emot det otroligt mycket! På lördag ska jag och Amanda på fotomässan och det ska bli intressant. Jag fick mitt körkortstillstånd för 1 veckor sedan och pappa fick sitt handledartillstånd idag. Så på söndag ska vi ut och köra! :D Jippi!

Jag kommer troligtvis blogga mer om de här sakerna så det är ganska onödigt att läsa om man inte orkar :P Allt ni egentligen behöver veta är att jag är sjukt glad!!!!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0