Höstlov



Tewar och Latife
Foto: Jag

Sitter i skolan just nu och min lektion har slutat så jag tänkte passa på att blogga lite eftersom att jag inte har gjort det på typ en vecka. Jag hade inte äns halva min lektion nu på morgonen eftersom att vi har fått en ny lärare och han hade inte planerat nått. Nu är det typ 1,5 timmar tills nästa lektion och det känns lagom kul! Idag kommer bli en lång dag och jag kommer inte komma hem fören efter kl.21. Jag har sånglektion och kör som vanligt men jag ska också på körutbildning ikväll.

På lovet har jag i stort sätt levt på min mobil. Eftersom att vårat internet dog så har jag inte kunnat göra så mycket. Men som en kort sammanfattning kan man väll säga att jag har haft ett ganska slappt lov i alla fall. Jag har sovit borta med tjejerna, träffat släkten, fotat Amanda, tittat på film med Stefani några gånger, varit på KTH och träffat massa Microsoft människor, sovit otroligt länge och läst. Mer ingående än så får ni inte idag.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0