Fotomässan i bilder



I lördags var jag ju på fotomässan med Amanda, Stefani och Julia. Tänkte att jag skulle berätta lite om den dagen. Vi tog tåget till Älvsjö lite senare än vad som var tänkt och jag hade otroligt mycket träningsvärk i låren så jag haltade fram hela dagen. (Många tror att idrottslektionerna i skolan är lätta men inte här! Vi kör stenhårt i min skola :P) Det var mitt första år på fotomässan och jag måste säga att det var ganska intressant. Jag vet inte riktigt om jag lärde mig något nytt men kul var det i alla fall! Och jag tror att Amanda var väldigt nöjd eftersom att hon fick som hon ville ;)

Det roligaste var när vi gick en liten fotokurs med Bingo Rimér! Linslus som jag är så drog jag till mig uppmärksamhet utan att jag försökte. Bingo var väldigt spontan av sig och eftersom att jag råkade stå på rätt ställe hela tiden så åkte jag på både det ena och det andra. Jag tyckte att det var jätteintressant och jättekul att få se ett proffs fota. Ska jag vara ärlig så är han den ända fotograf jag vet namnet på :P Vi fick se några bilder som han tog under tiden och de vart skitfina. När jag kollade igenom mina efter att ha sätt några av hans så kan jag konstatera att jag är skitdålig... Men vi hade skitkul och skrattade en massa åt mig eftersom att jag hela tiden är på rätt ställe (eller fel, det beror på hur man ser det). Jag var tex tvungen att hålla ner en knapp på en telefon för att den inte skulle ringa till sjukhuset :P

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Bea

Okej jaa det är alltid kul att få höra ju :) . Jag började för att jag har en passion för att hjälpa människor. på ett eller annat sätt, antingen att hjälpa dem gå ner i vikt eller att hjälpa folk till en bättre hälsa :) .

Tänkte fråga dig vad du tycker jag ska mer av i min blogg, om du vet någon som du tycker saknas typ :D ? Jätteglad om du kan svara, kul att göra dig nöjd också :) !!



Kra, Bea

2011-11-23 @ 08:47:34
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0