Söndag igen

Igårkväll tittade vi på två rysare hela familjen. Den första va ganska läskig och hette "instängd 2". Den andra var en dålig japansk film som hette "Thirst" och inte alls var läskig :P

Idag åkte vi till centrum på morgonen och köpte morsdagspresent. Det blev en jättefin bukett och mammas favoritgodis :P Sen åkte vi till farmor och åt morsdagstårta. Jag hann inte stanna så länge för jag skulle på utvärderigsmöte och sedan till Musikskolans dag där jag träffade Anna en snabbis. Efter det skulle vi till mormor så jag gick dit och yrade lite bland alla husen eftersom att jag har sämst lokalsinne :P

Nu ska jag skicka in ett av mina sista arbeten och sedan fortsätta med det allra sista :D

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så jätte mycket :)

2011-05-29 @ 21:20:52
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0