Mösspåtagning för 3orna!

Idag är det fredag den 13 som ni kanske vet. Jag har klarat mig utan en skråma hur är det med er?? Nån som haft otur? Idag var det i alla fall mösspåtagning för de som ska ta studenten i år på Vilunda. Jag blev tillfrågad att sjunga 2 låtar några gånger och det sa jag självklart inte nej till. Det var faktiskt kul att se hur det gick till + att alla var helt galna! Efter det stannade jag kvar ett tag med Tewar och sedan gick vi till henne och övade inför avslutningen. Skulle egentligen ha tränat med Stefani på kvällen men det blev inte så utan vi gör det under helgen istället :)

Förstår mig inte på Facebook ibland asså!



För mig var det en ganska bra fredag den 13 i alla fall! :D

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0