Chokladbollar

Somnade en stund när jag kom hem idag. Tyvär fick jag inte sova så länge eftersom att vi skulle äta. Nu sitter jag och småtränar på de låtar som ska sjungas imorron.

I morse hade vi repetition inför nationella i matte som vi ska ha på tisdag och sen flyttade vi upp våran lektion så vi slutade typ 12.30. Stannade kvar i skolan och tittade på när Stefani fotade lite godsaker. Bröt mot mitt förbud för Marie-Louise hade bakat chokladbollar och så frågade hon om jag ville ha en. Kunde inte säga nej till henne + att den var grymt god! :) Sen hade jag sista nationella i engelska vilket var speaking. Det gick bra och ganska fort. Sen satt jag ett tag i Vilunda och väntade på att min gitarrlektion skulle börja. Ska lära mig "Summer rain" den här veckan.

Ska iväg och träna snart så jag slänger upp en ny video till er under kvällen :)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nu startar jag en ny veckans blogg tävling och den gamla är avslutad. Gå in och kolla om det blev du och annars så önskar jag dig lycka till i den här veckans blogg tävlingen! :D KRAM

2011-05-12 @ 19:40:17
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0