A good day!

Jag vet att jag är dålig på att blogga just nu och att det är tråkigt utan bilde med det kommer!

Idag var det skola som vanligt och på lunchen var det kör. Jag slutade efter det så då åkte jag, Maria och Stefani till stan för att köpa nått. Vi gick förbi en kille som satt och sjöng och spelade gitarr och han var så sjukt bra!! :O Stog där ganska länge och lyssnade, ville inte gå därifrån :P Vi gick runt lite i stan och sedan åkte vi hem. Träffade Mickan på tåget och hon ville att jag skulle leka modell i ett träd. Tyvärr så gick det inte att klättra upp i trädet men vi tog några bilder iallafall. Visar några framöver för nu är det sovdags snart. Jag och Stefani gymmade lite idag också. Ganska mycket mer än vad vi brukar göra och det var kul :) Vi träffade också Lisa idag :D

Det blev en bra dag tillslut och det är sånna här dagar som man vill att det ska finnas flera av :D
Hare gött!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket för din kommentar :) Ska du göra något roligt i veckan?



Förresten, delta gärna och tävla om 900:- presentkort på H&M! Länk: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-31 @ 02:22:24
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0