What the heck!?

Filmen tog nyss slut och eftersom att jag lovade att skriva så ska jag det. Mr Chipsskål stack rätt tidigt i filmen så jag fick nöja mig med Mrs Cola. Hahah kul jag har som döper min mat! Filmen jag såg var Valentine's Day och då menar jag inte skräckisen. Den var riktigt bra och jag älskar lillkillen! Skiiit söt :D

Okej så vad har jag gjort idag? Först gick jag till Tina och Amelie och matade deras djur. Sen gick jag hem och fixade mig innan jag tog bussen till Tewar. Vi spelade och sjöng lite låtar som vi gillar, jag lärde henne spela Pinks låt Fucking Perfekt på gitarr och hon lockade mitt hår. Jag var där hela dagen så jag käkade där och sedan kom pappa och hämtade mig efter att han hade kört Josse till sin kompis.

Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på pappa som har snarktävling med sig själv i sovrummet bredvid. Det var till och med så illa att mamma la sig i Josses rum :P För övrigt luktar hela jag Tewar och vi får se om jag över huvud taget kommer kunna somna med allt snarkande i bakrunden.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0