Therese originals

Jag vet att jag har lovat att lägga upp de här videorna i typ 2 veckor eller nått. Nu har jag iallafall äntligen lagt in dem. När jag sjöng på det här videorna hade jag haft sångförbud i 5 dagar + att jag var hes så det är inte toppkvalitet på sången. Däremot tycker jag att det gick helt ok. Jag kom också på att jag började berätta lite om mina egna låtar för ett antal veckor sedan så jag ska försöka fortsätta med det till helgen. Namnen på låtarna står på videon så jag skriver de inte här :P
Här kommer de:





Hare gött!


Kommentarer
Postat av: Stefani Durschfall

Varför snackas det massa i bakgrunden? De tigger spö!!

Jättfint sjunget i alla fall Therese :)

2011-03-31 @ 19:40:47
URL: http://stefanisblogg.tumblr.com
Postat av: Amelie

Du är så himla duktig! <3

2011-03-31 @ 21:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0